reklama

Plánovač

Šéf sa nervózne zahniezdil ako som mu podal na mňa nezvyčajne úhľadnú obálku. Svojím typickým prehnane silným welšským prízvukom sa ešte pred jej otvorením odrazu pustil do zúfalej rozpravy mojej dôležitosti a ako si ma naozaj nemôžu dovoliť stratiť... ja som sa len svojím prehnane východoeurópskym prízvukom spýtal, či bolo naozaj treba až moju výpoveď na to, aby si to uvedomil. Na 30 sekúnd ostalo hrobové ticho, v ktorom bolo počuť azda len jeho zahanbenú červeň a vrčanie lietajúcich strojov, ktorými som si na poslednom mítingu počmáral poznámky. Potom sa postavil, poprial mi veľa šťastia s fotografiou, a že aby som sa mu hneď ozval ak raz ešte niekedy dostanem chuť byť plánovačom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

No a tak to teda bolo. Roky som sedel v kancelárii plánoval. Analyzoval. Segmentoval. Počítal. Zaznamenával. Prezentoval. A profesionálne plánoval. Išlo mi to... ale...

Pri každej príležitosti som z tohto sveta unikal. Postavil si vlastný svet, vypestoval naivné vysnené druhé ja. Také ktoré cestovalo, fotilo, písalo, spoznávalo... a ono odrazu ožilo...

...a tak som sa rozhodol, že viac nebudem pozerať na svet s nosom nalepeným na mrežiach kancelárskej krabice...

...nebudem presviedčať kravatových biznismanov, že najsuper sú bárky z betónu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...už žiadne pocity podivnej obludy, ktorá im nikdy neuverí, ktorá tam nepatrí...

...možno za to môže jedna modrooká Škótka...

...naše spoločné povymýšlané príbehy...

...a jej čarovný dáždnik po starej mame...

...a možno to náš pojašený pes...

...ma nakazil svojou zvlčenou slobodou...

...možno jeden indický rocker s povahou 15-ročného vagabunda...

...prehnaným talentom a nadpriemerným sebavedomím...

...možno sú to tie stovky ušatých hláv...

...čo mi každé ráno pripomínajú, že patrím von k prírode...

...možno za to môže včerajší odliv...

...možno za to môže celé toto mesto...

...ale jednoznačne za to môžem ja...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...a ešte niečo malé blonďavé, od srdca spievajúce...

"Týmto poletíš?"... pýta sa vždy keď ležíme v tráve pri letisku...

..."Ee, to bude oveľa väčšie"... musím vždy pošepkať, aj keď to dobre vie...

..."hmmm, aha už ide... a kam až odletíš?"...

... "Až na najsamďalejší koniec sveta"...

..."Ale vrátiš sa, že?"...

... v ten deň som si za odpoveď vyslúžil v bare s gitarami pri posledných prázdnych pohároch jedno roztopašné "I love you"

...a tak je asi dobre, že viac nie som plánovač.

Tomáš Gríger

Tomáš Gríger

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor foto-cestopisov na: "www.viamalina.com" Zoznam autorových rubrík:  Malinovou cestouSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu