reklama

Malina

Možno tak trochu príliš červená pre tento svet. A možno aj vďaka nej bude farebnejší. Prišla s jarou a doniesla so sebou malinový pocit slobody. Opustené cesty, skoré rána a spánok pod holým nebom, platonické úniky z pazúrov veľkomesta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Tento rok sa nám na kráľovstvo zniesla hlboká a temná zima...

...v prvej línii recesie som videl padnúť priveľa snov...

...dusivé mraky zakryli farby, pre fotky mi zostala len temnota...

...mal som pocit, že som skončil, že je čas dofotiť, vrátiť sa a splynúť s bežným svetom pohodlných istôt...

...cítil som sa uviaznutý v čiernom svete bez veľkých snov a radostí...

...keby sa len tak dalo nachvíľu ujsť preč, niekam kde svieti slnko, cválajú kone...

...ale už som sa naučil tajomstvá mesta o jeho príležitostiach...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...a tak som sa uprostred zimy rozhodol s príchodom jari splniť si jeden dávny sen...

...hneď som vo všetkom tom zmätku mesta začal vidieť záblesky náhodných radostí...

...vrátil sa čas robiť obrázky...

...s krikom sa prihnali farby a jar...

...a zatiaľ čo sa mesto búrilo proti svetu...

...ja už som bol mimo všetkého...

...tam kde svietilo slnko a cválali kone...

...rozbil som totiž prasiatko...

...a vymenil ho za Malinu...

...vybrali sme sa zabudnutými cestami do sveta...

...krajinou veľkolepou a dávnou...

...slávnymi mestami...

...a nespočetnými hradmi...

...až na samotný koniec cesty...

...s prebúdzaním jarnej pohody...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...s roztopašnými pocitmi slobody...

...a nekonečnej voľnosti...

...sme pod hrozbou jarných dažďov...

...objavili tajomnú krajinu z rozprávok...

...jemnú, pokojnú a strašideľnú...

...kraj s kamennými strechami...

...splašenou nepravideľnosťou...

...a nepredvídateľnou roztomilosťou...

...aj na také miesta ma doviedla Malina...

...do večera blúdenie záhadami...

...za kulisami horizontov...

...a potom domov do mesta, keď nás privolá hlad...

...s Malinou prišiel pocit slobody, ktorý mi chýbal...

...je taliansky temperamentná a červená...

...možno tak trochu príliš červená pre tento svet...

...a možno aj vďaka nej bude farebnejší...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fotené Febr-Apríl 2009
Londýn, Oxford, Bath, Windsor, útesy Seven Sister, kraj Cotswolds a iné náhodné miesta, kde sme s Malinou cez víkendy zablúdili.
Malina je Vespa GTS 125cc a má 4 týždne.

Tomáš Gríger

Tomáš Gríger

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor foto-cestopisov na: "www.viamalina.com" Zoznam autorových rubrík:  Malinovou cestouSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu