reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Gríger

Tomáš Gríger

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor foto-cestopisov na: "www.viamalina.com" Zoznam autorových rubrík:  Malinovou cestouSúkromné

reklama

Súkromné

Tento blog pokračuje na www.viamalina.com

Tomáš Gríger

Tento blog pokračuje na www.viamalina.com

Len tak, aby sa nezabudlo...

  • 22. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 050x
  • 0
Downshifting

Tomáš Gríger

Downshifting

Vtedy bola zima. Obojživelne mokrá, londýnska, zahmlená. Jelly stávala každé ráno na stanici nadzemky v Kentish Towne s veľkou doskou plnou svojich výtvarných diel. Volala sa vlastne Jenny, ale bola tak drobná a biela, až bola miestami priesvitná, preto jej hovorili Jelly. Stával tam aj Eiffel. Eiffel mal 2,5 metra, prechudlú postavu, nosil dlhý čierny kabát, vysoké kožené cižmy a kreslil si tmavé tiene okolo očí. Medzi nimi stál Junior zabalený do obrovského vlneného šálu. Prišiel len nedávno a začal dochádzať do svojej novej práce, kde si stále nevedel spomenúť na názov svojej funkcie, iba že začína s "junior...". Každé ráno stáli všetci traja na tom istom mieste špinavej stanice nadzemky Silverlinku.

  • 21. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 12
Puffin

Tomáš Gríger

Puffin

Nedávno som začal odoberať jeden britský časopis o cestovaní - dobrodružného druhu. Vlastne mám ešte len dve čísla, ale už som si z ich stránky posťahoval príručky zo všetkých možných i nemožných krajín, prešiel kopec fotiek amatérských dobrodruhov a jednu som im aj uploadoval, aby vedeli, že existujem. No a dnes ma čakalo prekvapenie...

  • 17. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 444x
  • 3
Moja stránka

Tomáš Gríger

Moja stránka

Svojim čitateľom slávnostne oznamujem, že som dnes dotvoril svoju vlastnú osobnú stránku - zatiaľ v angličtine. Link na ňu nájdete vnútri článku.

  • 23. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 631x
  • 3
Krása momentu

Tomáš Gríger

Krása momentu

Nepamätám si zo svojho života celé dni, hodiny, a dokonca ani minúty. Všetky dni v škole sú zabudnuté. ale niektoré okamihy ostali. Rozhovory, ľudia, cesty, dni, večery a noci... zabudnuté. Dokonca aj tie vzácne sa pomaly vytrácajú a blednú v zmetku nových zážitkov. Ale momenty z nich, tie tu ostávajú. Tie, ktoré sa vryli do pamäte, tak že sa už nikdy nestratia.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 180x
  • 5
reklama
Miesto stratených snov

Tomáš Gríger

Miesto stratených snov

Sobota ráno. Pomaly sa preberám k životu a skúšam hádať koľko môže byť hodín. Rozmýšľam koľko som toho večer vypil a prečo som tak strašne hladný. Ospalo sa domotám k chladničke... prázdna, miska na ovocie prázdna, skrinka na chlieb prázdna. Ach jaj, asi by som mal so sebou niečo urobiť.

  • 27. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Návšteva

Tomáš Gríger

Návšteva

Drobná postava sa šikovne a drzo prešmykla medzi dverami do mojej izby a žiadostivo sa na mňa pozrela. Nevedel som, že prídeš. zazrel som na ňu vyčítavo a odložil knižku s tušením, že toto môže dopadnúť veľmi zle.

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Pobrežím Baskicka

Tomáš Gríger

Pobrežím Baskicka

Mal som sen o krajine. O takej, kde slnko každé ráno pohladí štíty hôr a prebudí stáda oviec. Kde pokojné ticho dediniek dopĺňa len ľahký šum oceánu. Kde svahy údolí lemujú vinice. Kde žijú kone. Kde je západ slnka červený. Kde hviezdne nebo pretínajú len svetlá majákov. ...krajina zo snov? Je krásne, že niektoré sny sa plnia. Vítam vás v krajine Euskal Herria.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Doska

Tomáš Gríger

Doska

Červená. Odrazu mi pripadá moja situácia trochu komická. Je neskorý aprílový večer, tma, stojím sám na prechode pod semaforom niekde uprostred megaveľkého mesta, na biku mám naloženú 2x1 meter veľkú drevenú platňu, som hladný, smädný, unavený, a napriek tomu šťastný. Je to niekde tu... asi pred týmto semaforom končí moja prvá kapitola. A ja rozmýšľam, ako vlastne začala...

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
L'Atterrissage

Tomáš Gríger

L'Atterrissage

Za oknami sa ozýva len tichý šum rýchlosti, keď sa Eurostar z vidieckych polí ponorí do ruchu veľkomesta. Paríž. Môžem sa doň vracať tisíckrát a vždy ma dokáže rovnako omámiť. Vôňou pečiva, chuťou vína, šarmantným úsmevom dievčat, atmosférou rušných bulvárov, žiarivým svetom nočných lámp nad Seinou,...

  • 17. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Le papillon

Tomáš Gríger

Le papillon

Taký bežný koniec dňa. Po práci a telocvični som bol akurát dobre psychicky aj fyzicky vyčerpaný a 22:08 na rádiobudíku mi jasne hovorilo poď si niečo prečítať a spať, ráno ťa budím do roboty. Ešteže budíky nepočúvam...

  • 25. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 249x
  • 7
Le rveur

Tomáš Gríger

Le rveur

Niekedy je toho veľa. Viac práce, pár nesprávnych ľudí, preplnené ulice, ruch, hluk a k tomu sa vám podarí vymknúť sa vonku s týždňovým nákupom.

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Dumbo

Tomáš Gríger

Dumbo

Príbeh malého sloníka s veľkými ušami.

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu