reklama

Florencia

Za oknami vlaku práve dozúrila búrka a cez mraky sa začalo predierať podvečerné slnko, keď sme zastavili na konečnej. Rozospato som sa predral cez davy zmätených turistov a rozhodol sa dať si pobúrkovú prechádzku mestom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

. Toľko rôznych oblokov a domov... .
. ... a všetky majú niečo spoločné....

....všetky sú na moste... . . ...páčilo sa mi aké bolo po búrke všetko žlté... .
. ...tak som sa túlal ulicami... .
. ...a túlal... .
. ...a túlal... .
. ...a túlal... . . ...obdivoval stavby monumentálne... . . ...aj obyčajné... . . ...zo všetkého dýchalo Taliansko... . . ...a Toskánsko... . . ...a všetko bolo žlté, oranžové, či hnedé... viete, také sráčikové... . . ...vyliezol som na kopec, aby som mal výhľad... . . ...na každom kroku stretával šťastné nevesty... . . ...tam som sedel až do súmraku... . . ...žltého ako bol celý tento deň... . .
...bol to pekný deň.. Sobotný večer 14. júna 2008.

Tomáš Gríger

Tomáš Gríger

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor foto-cestopisov na: "www.viamalina.com" Zoznam autorových rubrík:  Malinovou cestouSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu