reklama

Snowdonia - zabudnutý priesmyk

Vstal som ešte za svitania, zbalil stan a vydal sa na cestu. Chladný ranný vietor ma rýchlo prebral z neprebudeného oťapenia. Podľa predpovede som mal hodinu náskok pred silným lejakom, ktorý sa blížil od mora a mal počas dňa ovládnuť celé ostrovy. Mal som jedinú možnosť. Byť rýchlejší. Na dážď som síce vybavený a dokonca v ňom jazdím rád, ale ísť v ňom 500km by bolo nad moje schopnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Predošlé časti:

Snowdonia - 500km na Vespe

Snowdonia - Cestami Stredozeme

Ráno ešte stihlo od východu zamračenú Snowdoniu na niekoľko minút zaliať slnko...

...uprostred zvláštne severskej púšte ma pochytil spochabený pocit nekonečnosti...

...podo mnou hrkotali v dolinách roztrúsené ovečky...

...oblha tmavla, zleteli prvé kvapky a tak som sa s dažďom v pätách lopotil kamsi hore kopcom...

...vždy som pridal, o kúsok dážď predbehol a keď som zastavil, dobehol zas on mňa...

...moja cesta nemala meno, ani číslo, len malá tabuľka pre turistov gratuluje, že som sa vyšplhal na najvyšší horský prechod vo Walese kde pred takmer 100 rokmi testoval svoje prvé autá Aston Martin...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...hodiny a hodiny sme vrčali trávnatou púšťou krížom cez zabudnuté cesty Snowdonie...

...obklopený len chladným severským vetrom s vôňou mora a tou vlastnou nekonečnosťou...

...po 5 hodinách som nakoniec objavil civilizáciu... pri jazere Bala...

...vybehli sme na svižné B-cesty, ďaleko predbehli daždivé oblaky, dotankovali plnú nádrž za desiatku...

...a po jednej prestávke medzi kotúčmi...

...a 12 hodinách jazdy sme skutočne došli až domov do Londýna.


View Snowdonia in a larger map

Číselká na Vespe sa za tri dni pretočili o 1200km a ja som si poznačil do pamäte jedno ďalšie malé dobrodružstvo.

Tomáš Gríger

Tomáš Gríger

Bloger 
  • Počet článkov:  75
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor foto-cestopisov na: "www.viamalina.com" Zoznam autorových rubrík:  Malinovou cestouSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu